Планирани са две дати, на които да се проведе – 15 и 28 февруари.

През 2018 г. голяма част от компаниите трябва да подготвят и публикуват за пръв път нов вид официални отчети, които съдържат информация за нефинансовите резултати и цели на компанията. Това включва предоставяне на информация по теми като околна среда, служители, заинтересовани страни, човешки права, корупция, разнообразие.

Изработването на подобен доклад засега се възприема просто като изискване и вероятно все още не е разпознато като предимство за компаниите. В същото време, промяната в закона е изключителна възможност за управление на репутацията: събирането и представянето на нефинансова информация дава възможност на мениджърите да преосмислят и представят важни аспекти от политиките, процесите, резултатите и рисковете пред компанията, които влияят съществено върху присъствието й на пазара. Те позволяват да се зададат актуални въпроси, да се намерят нови възможности и да се преосмислят целите. Новото изискване за нефинансово докладване дава възможност на компаниите да поемат по пътя към устойчивото бизнес развитие, да демонстрират лидерство, да докажат, че наистина са отговорни и че правят бизнеса си добре и успешно.

Докладването е предизвикателство за всяка компания, която до момента не се е сблъсквала с подготвянето на подобни отчети. denkstatt е първата компания и на практика единствената в България, която е участвала в разработването на всички (без един) нефинансови отчети (т.нар. Доклади за устойчиво развитие илиSustainability Reports), и прави това от 2010-та година. Компаниите, с които сме го правили са Globul, днес продължаваме с Telenor, Кока-Кола ХБК, VIVACOM и БИЛЛА и всички те са верифицирани от Global Reporting Initiative. В работата си прилагаме най-актуалните международни стандарти и опита на офисите в групата ни в Австрия, Унгария, Словакия и Румъния.

Искаме да споделим опита си с Вас – каним Ви да участвате в обучение, посветено на нефинансовото докладване от компаниите.

Какво ще научите?

  • Какво трябва да съдържат нефинансовитедоклади;
  • Какви са етапите за изготвяне на доклада;
  • Как трябва да организирате работата си и процеса по събиране на данни;
  • Как може да използвате нефинансовото докладване в полза на ефективното управление на репутацията на компанията.

 

За да се регистрирате за участие, моля натиснете тук.

Ако имате въпроси, обадете ни се или ни пишете: Невена Давидова, тел.: +359 2 470 7508; мобилен: +359 88 486 4515, e-mail: nevena.davidova@denkstatt.bg

 

Comments are closed.